Vibe Fm

Scris de p3psyblue

Te-ai plictisit de playlistul actual?Vrei o schimbare?Iti recomand Vibe FM,un radio ce difuzeaza cele mai "Hot" melodii.Daca iti place sa asculti club music,trance,new mixs, acesta este locul ideal.Postul Vibe FM vine insotit de un site pe masura.Avand o grafica "Funky" este usor de folosit si contine foarte multe stiri despre evenimentele ce vor urma in cluburi si discoteci....

Samsung Omnia HD

Scris de p3psyblue

Samsung Electronics a lansat primul telefon din lume care poate inregistra si decoda HD.Telefonul dispune de un ecran de 3,7 inch,camera de 8 MP si rezolutie 360 x 640 pixeli ...

Noul Passat CC

Scris de p3psyblue

Designul său independent, interiorul sportiv cu scaune individuale, propulsoare alături de tehnologii demne unei clase de lux, s-au grupat într-un vehicul unic, situat pe segmentul de piaţă al modelului Passat. Noul Volkswagen Passat CC este un sedan elegant şi, în acelaşi timp, un coupe dinamic...

Transporter 3

Scris de p3psyblue

Regula numarul 1. Nu deschide coletul niciodata. Regula numarul 2. Marfa ajunge la destinatie in timpul stabilit. Regula numarul 3. In masina nu urca mai mult de 5 persoane.

Anda Adam - Sufletul Meu (VideoClip Original)

Scris de p3psyblue On 14:57



Versuri : Anda Adam - Sufletul Meu

Nu-i vina mea ca te plac ce sa fac daca te iub-e-e-scc
Nu-i vina ... te-am atins si-am simtit ca ma tope-e-e-sc
Vreau sa te-ating sa te simt sa te-alint cum stiu doar e-e-u
Tu ma faci sa visez sa zambesc atunci cand mi-e mai greu


Prerefren:
Tu tu tu tu..
Puteam sa jur ca esti Tu...
Din prima clipa-am stiut, esti perechea mea
Nu nu nu nu...
Nu te-as schimba pe nimic
Esti numai bun de iubit, esti perechea mea

Refren: 2x
Ooooo..esti sufletul meu
Tu nici nu stii ce-as simti, cat mi-ar fi de greu.
Oooooo..Esti inima mea
Tu nici nu stii, c-as muri daca-ai pleca

Cad eu vrei cand ma vrei..
Tu ma vrei sa stii ca sunt a t-a-a-a..
N-are rost sa te minti, n-ai sa mai gasesti alta asaaa..
Sunt nebuna si buna in acelasi timp daca stii cum sa ma iei.
E de ajuns sa-mi spui cat de mult ma iubesti privind in ochii mei..

0 Response to "Anda Adam - Sufletul Meu (VideoClip Original)"

Trimiteți un comentariu

Cum pot comenta articolul?

In cazul in care nu ai un cont pe Blogger sau WordPress,poti folosi optiunea "Nume/Adresa".Spui cum te cheama,tastezi comentariul,apoi apesi "Postati comentariul".Daca ai un site sau un blog,poti sa lasi si adresa lui ca nu strica.

căutare personalizată

Arhiva Blogului