LG sustine sus si tare ca noul model Viewty este cheia succesului sau in Europa, toate unitatile pregatite pentru clientii "Batranului Continent" fiind epuizate in mai putin de o luna.
LG afirma ca 200.000 de handseturi au fost distribuite catre 14 tari europene, acestea fiind vandute in totalitate dupa doar 3 saptamani. Telefonul este dotat cu o camera de 5 megapixeli si un display touchscreen cu diagonala de 3 inch, completand o lunga serie de hituri marca LG. De mentionat este faptul ca aceasta companie a aparut practic "de nicaieri" in Europa, strecurandu-se in varful ierarhiei producatorilor de terminale care dicteaza trendurile la ora actuala.
Modelele cele mai populare lansate de catre LG, Shine si Prada au fost in atentia publicului o perioada indelungata, dar Chocolate pare a fi chiar si acum numarul 1, cu peste 11 milioane de telefoane vandute (la nivel global). Producatorul este incurajat de faptul ca Viewty este destul de scump, in comparatie cu numeroase terminale populare aflate pe piata in acest an. Cercetatorii de piata Strategy Analytics situeaza LG pe locul 5 la nivel mondial, la capitolul vanzari si doar pe locul 2 la categoria "pretul mediu al terminalelor vandute". Locul 1 este ocupat de Sony Ericsson, care vinde telefoane mobile cu un pret mediu de 171 de dolari, in vreme ce LG atinge in medie pretul de 125 de dolari.
LG afirma ca 200.000 de handseturi au fost distribuite catre 14 tari europene, acestea fiind vandute in totalitate dupa doar 3 saptamani. Telefonul este dotat cu o camera de 5 megapixeli si un display touchscreen cu diagonala de 3 inch, completand o lunga serie de hituri marca LG. De mentionat este faptul ca aceasta companie a aparut practic "de nicaieri" in Europa, strecurandu-se in varful ierarhiei producatorilor de terminale care dicteaza trendurile la ora actuala.
Modelele cele mai populare lansate de catre LG, Shine si Prada au fost in atentia publicului o perioada indelungata, dar Chocolate pare a fi chiar si acum numarul 1, cu peste 11 milioane de telefoane vandute (la nivel global). Producatorul este incurajat de faptul ca Viewty este destul de scump, in comparatie cu numeroase terminale populare aflate pe piata in acest an. Cercetatorii de piata Strategy Analytics situeaza LG pe locul 5 la nivel mondial, la capitolul vanzari si doar pe locul 2 la categoria "pretul mediu al terminalelor vandute". Locul 1 este ocupat de Sony Ericsson, care vinde telefoane mobile cu un pret mediu de 171 de dolari, in vreme ce LG atinge in medie pretul de 125 de dolari.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 Response to "Telefonul Viewty, hitul european al producatorului"
Trimiteți un comentariu
Cum pot comenta articolul?
In cazul in care nu ai un cont pe Blogger sau WordPress,poti folosi optiunea "Nume/Adresa".Spui cum te cheama,tastezi comentariul,apoi apesi "Postati comentariul".Daca ai un site sau un blog,poti sa lasi si adresa lui ca nu strica.