Advertisingul mobil are un potential enorm de a deveni o platforma ideala pentru marketing, dar nu se observa o dezvoltare semnificativa a acestui domeniu in ciuda tentativelor celor de la Google.
Reuters afirma ca operatorii de telefonie mobila considera advertisingul drept sursa de profit a viitorului, de vreme ce tarifele serviciilor oferite de acestia sunt in continua scadere. Analistii au anuntat ca piata de reclame pe telefonul mobil va genera venituri de 1 miliard, maxim 24 de miliarde de dolari in urmatorii 4 ani. Numerosi operatori testeaza servicii si planuri tarifare, pentru a gasi combinatia ideala. Deja Blyk, din Marea Britanie are 100.000 de abonati, oferindu-le apeluri gratuite si mesaje text, in schimbul vizualizarii unor reclame.
Operatorii isi realizeaza rolul lor important, acum ca majoritatea persoanelor poseda cel putin un telefon la nivel global. Ce alta companie isi poate tinti publicul mai bine decat furnizorii de servicii de telefonie? Tot ce ramane de facut este ca advertiserii sa negocieze cu operatorii, dar trebuie sa existe si servicii/platforme pe masura. Din pacate exista o fragmentare enorma a pietei advertisingului mobil, avand in vedere faptul ca telefoanele sunt atat de diferite, incat o platforma universala este greu de creat. Pana acum, cea mai buna idee ramane utilizarea serviciilor gratuite care obtin profit din reclame, inca un teren neumblat pentru operatori.
Reuters afirma ca operatorii de telefonie mobila considera advertisingul drept sursa de profit a viitorului, de vreme ce tarifele serviciilor oferite de acestia sunt in continua scadere. Analistii au anuntat ca piata de reclame pe telefonul mobil va genera venituri de 1 miliard, maxim 24 de miliarde de dolari in urmatorii 4 ani. Numerosi operatori testeaza servicii si planuri tarifare, pentru a gasi combinatia ideala. Deja Blyk, din Marea Britanie are 100.000 de abonati, oferindu-le apeluri gratuite si mesaje text, in schimbul vizualizarii unor reclame.
Operatorii isi realizeaza rolul lor important, acum ca majoritatea persoanelor poseda cel putin un telefon la nivel global. Ce alta companie isi poate tinti publicul mai bine decat furnizorii de servicii de telefonie? Tot ce ramane de facut este ca advertiserii sa negocieze cu operatorii, dar trebuie sa existe si servicii/platforme pe masura. Din pacate exista o fragmentare enorma a pietei advertisingului mobil, avand in vedere faptul ca telefoanele sunt atat de diferite, incat o platforma universala este greu de creat. Pana acum, cea mai buna idee ramane utilizarea serviciilor gratuite care obtin profit din reclame, inca un teren neumblat pentru operatori.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 Response to "Reclamele pe telefonul mobil nu sunt gata de a cuceri lumea"
Trimiteți un comentariu
Cum pot comenta articolul?
In cazul in care nu ai un cont pe Blogger sau WordPress,poti folosi optiunea "Nume/Adresa".Spui cum te cheama,tastezi comentariul,apoi apesi "Postati comentariul".Daca ai un site sau un blog,poti sa lasi si adresa lui ca nu strica.