Vibe Fm

Scris de p3psyblue

Te-ai plictisit de playlistul actual?Vrei o schimbare?Iti recomand Vibe FM,un radio ce difuzeaza cele mai "Hot" melodii.Daca iti place sa asculti club music,trance,new mixs, acesta este locul ideal.Postul Vibe FM vine insotit de un site pe masura.Avand o grafica "Funky" este usor de folosit si contine foarte multe stiri despre evenimentele ce vor urma in cluburi si discoteci....

Samsung Omnia HD

Scris de p3psyblue

Samsung Electronics a lansat primul telefon din lume care poate inregistra si decoda HD.Telefonul dispune de un ecran de 3,7 inch,camera de 8 MP si rezolutie 360 x 640 pixeli ...

Noul Passat CC

Scris de p3psyblue

Designul său independent, interiorul sportiv cu scaune individuale, propulsoare alături de tehnologii demne unei clase de lux, s-au grupat într-un vehicul unic, situat pe segmentul de piaţă al modelului Passat. Noul Volkswagen Passat CC este un sedan elegant şi, în acelaşi timp, un coupe dinamic...

Transporter 3

Scris de p3psyblue

Regula numarul 1. Nu deschide coletul niciodata. Regula numarul 2. Marfa ajunge la destinatie in timpul stabilit. Regula numarul 3. In masina nu urca mai mult de 5 persoane.

Advertisingul mobil are un potential enorm de a deveni o platforma ideala pentru marketing, dar nu se observa o dezvoltare semnificativa a acestui domeniu in ciuda tentativelor celor de la Google.



Reuters afirma ca operatorii de telefonie mobila considera advertisingul drept sursa de profit a viitorului, de vreme ce tarifele serviciilor oferite de acestia sunt in continua scadere. Analistii au anuntat ca piata de reclame pe telefonul mobil va genera venituri de 1 miliard, maxim 24 de miliarde de dolari in urmatorii 4 ani. Numerosi operatori testeaza servicii si planuri tarifare, pentru a gasi combinatia ideala. Deja Blyk, din Marea Britanie are 100.000 de abonati, oferindu-le apeluri gratuite si mesaje text, in schimbul vizualizarii unor reclame.

Operatorii isi realizeaza rolul lor important, acum ca majoritatea persoanelor poseda cel putin un telefon la nivel global. Ce alta companie isi poate tinti publicul mai bine decat furnizorii de servicii de telefonie? Tot ce ramane de facut este ca advertiserii sa negocieze cu operatorii, dar trebuie sa existe si servicii/platforme pe masura. Din pacate exista o fragmentare enorma a pietei advertisingului mobil, avand in vedere faptul ca telefoanele sunt atat de diferite, incat o platforma universala este greu de creat. Pana acum, cea mai buna idee ramane utilizarea serviciilor gratuite care obtin profit din reclame, inca un teren neumblat pentru operatori.

0 Response to "Reclamele pe telefonul mobil nu sunt gata de a cuceri lumea"

Trimiteți un comentariu

Cum pot comenta articolul?

In cazul in care nu ai un cont pe Blogger sau WordPress,poti folosi optiunea "Nume/Adresa".Spui cum te cheama,tastezi comentariul,apoi apesi "Postati comentariul".Daca ai un site sau un blog,poti sa lasi si adresa lui ca nu strica.

căutare personalizată

Arhiva Blogului