Vibe Fm

Scris de p3psyblue

Te-ai plictisit de playlistul actual?Vrei o schimbare?Iti recomand Vibe FM,un radio ce difuzeaza cele mai "Hot" melodii.Daca iti place sa asculti club music,trance,new mixs, acesta este locul ideal.Postul Vibe FM vine insotit de un site pe masura.Avand o grafica "Funky" este usor de folosit si contine foarte multe stiri despre evenimentele ce vor urma in cluburi si discoteci....

Samsung Omnia HD

Scris de p3psyblue

Samsung Electronics a lansat primul telefon din lume care poate inregistra si decoda HD.Telefonul dispune de un ecran de 3,7 inch,camera de 8 MP si rezolutie 360 x 640 pixeli ...

Noul Passat CC

Scris de p3psyblue

Designul său independent, interiorul sportiv cu scaune individuale, propulsoare alături de tehnologii demne unei clase de lux, s-au grupat într-un vehicul unic, situat pe segmentul de piaţă al modelului Passat. Noul Volkswagen Passat CC este un sedan elegant şi, în acelaşi timp, un coupe dinamic...

Transporter 3

Scris de p3psyblue

Regula numarul 1. Nu deschide coletul niciodata. Regula numarul 2. Marfa ajunge la destinatie in timpul stabilit. Regula numarul 3. In masina nu urca mai mult de 5 persoane.

Ranca - excursie

Scris de p3psyblue On 23:51


Bai vericule(cum zice olteanu`),vinerea trecuta fusai la munte,mai precis la Ranca,in judetul Gorj.Dupa aproape 3 ore,2 opriri si vreo 130-140 de kilometri parcursi,am ajuns in final la destinatie.Bine...drumul ar fi durat mult mai putin,insa ultimii 5 km au fost cei mai grei.Dupa 2-3 incercari "disperate" de a impinge microbuzul,ne-am lasat pagubasi.Din cauza conditiilor meteo,am fost nevoiti sa tunam "vehiculul" cu lanturi.

Cazarea a fost super.Vila avea 11 camere,dotate cu televizor,mobilier nou si grup sanitar propriu,bucatarie,2 sali de mese,o masa de biliard,o masa de ping-pong.Singura problema a fost cu apa calda.A fost cu "portia" si decat in prima seara!Pret camera 120 ron/noapte.

Acum in legatura cu masa.Din ce am observat, vilele din statiune au bucataria gata mobilata,deci daca vreti sa pregatiti un meniu "ca la mama acasa" aveti si aragaz si cuptor si frigider.Trebuie doar sa veniti cu "ingredientele" la voi.Noi am ales varianta cu gratarul.Asa ca am incins carbuni,am "aruncat" carnea pe grill,am desfacut sticlele de vin,am "stropim" friptura.Daca nu le aveti cu gratarele sau nu vreti sa va petreceti timpul prin bucatarie,va recomand restaurantul "Carmen".Il gasiti la jumatatea partiei.Meniul nu este foarte variat,dar este "bine facut".M-au dat gata cu ciorba de perisoare si ceafa de porc.




Despre partie ce pot sa spun?!Nu este foarte abrupta,asa ca oricine poate invata sa schieze,fara sa-si rupa gatul,picioarele,etc.La "Inchirieri" am platit 35 ron pentru o pereche de schiuri+clapari+bete,pentru o perioada de 2 zile si ceva,ceea ce mi s-a parut SUPER!La teleschi tarifele sunt urmatoarele : 10 urcari - 18 ron ,20 de urcari - 35 ron ,50 de urcari - 140 ron.Daca nu le aveti cu sporturile de iarna,dar nici in camera nu vreti sa stati,puteti incerca o plimbare cu Atv-ul.Tarif : 100 ron/ora.

A fost o excursie reusita!Pentru mai multe informatii despre cazare si statiune vizitati www.rancaonline.ro.

0 Response to "Ranca - excursie"

Trimiteți un comentariu

Cum pot comenta articolul?

In cazul in care nu ai un cont pe Blogger sau WordPress,poti folosi optiunea "Nume/Adresa".Spui cum te cheama,tastezi comentariul,apoi apesi "Postati comentariul".Daca ai un site sau un blog,poti sa lasi si adresa lui ca nu strica.

căutare personalizată

Arhiva Blogului