Vibe Fm

Scris de p3psyblue

Te-ai plictisit de playlistul actual?Vrei o schimbare?Iti recomand Vibe FM,un radio ce difuzeaza cele mai "Hot" melodii.Daca iti place sa asculti club music,trance,new mixs, acesta este locul ideal.Postul Vibe FM vine insotit de un site pe masura.Avand o grafica "Funky" este usor de folosit si contine foarte multe stiri despre evenimentele ce vor urma in cluburi si discoteci....

Samsung Omnia HD

Scris de p3psyblue

Samsung Electronics a lansat primul telefon din lume care poate inregistra si decoda HD.Telefonul dispune de un ecran de 3,7 inch,camera de 8 MP si rezolutie 360 x 640 pixeli ...

Noul Passat CC

Scris de p3psyblue

Designul său independent, interiorul sportiv cu scaune individuale, propulsoare alături de tehnologii demne unei clase de lux, s-au grupat într-un vehicul unic, situat pe segmentul de piaţă al modelului Passat. Noul Volkswagen Passat CC este un sedan elegant şi, în acelaşi timp, un coupe dinamic...

Transporter 3

Scris de p3psyblue

Regula numarul 1. Nu deschide coletul niciodata. Regula numarul 2. Marfa ajunge la destinatie in timpul stabilit. Regula numarul 3. In masina nu urca mai mult de 5 persoane.

Connect-r - Nu-ti pierde dragostea! Videoclip

Scris de p3psyblue On 10:17


Pe Connect-R probabil il stiti din featuring-urile cu Alex Velea la melodiile "Dragoste la Prima vedere","Daca dragostea dispare" ,dar si din mix-urile cu Dj Sava :"Sunshine","Reasons".Acum Connect-R revine cu o melodie solo si un clip diferit de celelalte.In primul rand fundal-ul este "Black and White",iar idea cu "Church Music" mi s-a parut geniala!



Versuri / Lyrics : Connect-r - Nu-ti pierde dragostea!

Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara
Da Da
E acolo undeva
Poate sa cada luna , sa se inece in mare
Viata sa aiba o singura culoare
Da Da
Nu'ti pierde dragostea

Poate azi te-ai certat cu el
Dar poate maine va impacati
Si poate totul va fi la fel
Nu e pacat sa pierzi iubire pt o cearta ?
Amintiti'va de voi cum va iubeati si altadata
Tu nu sunai , el nu suna
Ca cine suna primul
Pierdea in fata celuilalt
Va pierdeati timpul

'Stiu k am gresit'
'Nu , eu am gresit'
Si va iubeati din nou
Si nu mai conta nimic
Il faceai fericit , era fericit
Ca te avea din nou pe tine
Si nu mai conta nimic

Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara
Da Da
E acolo undeva
Poate sa cada luna , sa se inece in mare
Viata sa aiba o singura culoare
Da Da
Nu'ti pierde dragostea

Am strans bani de chirie
Haide muta'te cu mine
Nu poti renunta la noi
O sa vezi , va fi bine
Am vorbit cu ai mei
Ne vor ajuta si ei
Am avut grija de toate
Acum nu spune ca nu vrei
Si va certati din nou
Spuneati ca totu'i trecator
Si a doua zi , vezi doamne
Va'ntalneati intamplator

'Stiu k am gresit'
'Nu , eu am gresit'
Si va iubeati din nou
Si nu mai conta nimic
Il faceai fericit , era fericit
Ca te avea din nou pe tine
Si nu mai conta nimic

Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara
Da Da
E acolo undeva
Poate sa cada luna , sa se-nece in mare
Viata sa aiba o singura culoare
Da Da
Nu'ti pierde dragostea (x2)


Sursa poza Connect-R : Protvmagazin

0 Response to "Connect-r - Nu-ti pierde dragostea! Videoclip"

Trimiteți un comentariu

Cum pot comenta articolul?

In cazul in care nu ai un cont pe Blogger sau WordPress,poti folosi optiunea "Nume/Adresa".Spui cum te cheama,tastezi comentariul,apoi apesi "Postati comentariul".Daca ai un site sau un blog,poti sa lasi si adresa lui ca nu strica.

căutare personalizată

Arhiva Blogului