Vibe Fm

Scris de p3psyblue

Te-ai plictisit de playlistul actual?Vrei o schimbare?Iti recomand Vibe FM,un radio ce difuzeaza cele mai "Hot" melodii.Daca iti place sa asculti club music,trance,new mixs, acesta este locul ideal.Postul Vibe FM vine insotit de un site pe masura.Avand o grafica "Funky" este usor de folosit si contine foarte multe stiri despre evenimentele ce vor urma in cluburi si discoteci....

Samsung Omnia HD

Scris de p3psyblue

Samsung Electronics a lansat primul telefon din lume care poate inregistra si decoda HD.Telefonul dispune de un ecran de 3,7 inch,camera de 8 MP si rezolutie 360 x 640 pixeli ...

Noul Passat CC

Scris de p3psyblue

Designul său independent, interiorul sportiv cu scaune individuale, propulsoare alături de tehnologii demne unei clase de lux, s-au grupat într-un vehicul unic, situat pe segmentul de piaţă al modelului Passat. Noul Volkswagen Passat CC este un sedan elegant şi, în acelaşi timp, un coupe dinamic...

Transporter 3

Scris de p3psyblue

Regula numarul 1. Nu deschide coletul niciodata. Regula numarul 2. Marfa ajunge la destinatie in timpul stabilit. Regula numarul 3. In masina nu urca mai mult de 5 persoane.

Puya feat. Laura & Keo - Viata Noua

Scris de p3psyblue On 19:34


Versuri:

:: Refren (Laura) ::

Fara tine vreau sa-ncep o viata noua
Nu conteaza daca-mi rupi inima-n doua
Chiar nu mai suport pe strada mea sa ploua
Vreau o viata noua, o viata noua

:: Strofa 1 (Puya) ::

Ti-am zis sa taci, nu stii ce faci
Ai uitat de unde ai plecat si imi faci mii de draci
Ai uitat cum arata casa ta
Cand te-am adus aici erai imbracata din Turcia
Ce-mi spui? Ca nu mai sunt bun acum? (ha ha..)
Ce-mi spui? Ca te-ai indragostit pe drum?
Asta-i multumirea ta, nu te credeam asa
Acum imi spui ca nu ma vrei, ai gasit dragostea
Ia zi! Cu ce e el mai bun ca mine ??
Ia zi! De ce crezi ca iti va fi bine ??
Ti-am pus aur la gat, peste tot te-am plimbat
Niciodata nu te-am lovit nu te-am injurat
Acuma vad, prea frumos m-am purtat
Draga mea, e clar ca ti s-a urcat la cap
Treci inapoi in pat, fa ce ai invatat
Fa-ti meseria cand te ||| ochii peste cap
:: Refren (Laura) (2x) ::
Fara tine vreau sa-ncep o viata noua
Nu conteaza daca-mi rupi inima-n doua
Chiar nu mai suport pe strada mea sa ploua
Vreau o viata noua, o viata noua

:: Strofa 2 (Keo & Puya) ::

Keo:

Tu..Nu m-auzi..Cand iti spun..Te iubesc si imi doresc
Sa uitam.. Tot ce-a fost.. Din trecut sa te rapesc
Stiu ca vrei.. Altceva.. Viata ta o pot schimba
Pot sa-ti dau.. Tot ce vrei.. De acum fi doar a mea
Langa mine poti sa-ncepi o viata noua
Nu, nu ezita nu ma refuza
Niciodata n-o sa-ti rup inima-n doua
Nu, de langa mine nu pleca
Puya:
Imi spui ca banii nu iti trebuie, vrei dragoste
Ca o sa-mi dai inapoi gentile, inelele
Masina, tot, te-ai schimbat
Imi spui ca ai gasit un barbat adevarat
Adu-ti aminte cum l-ai cunoscut
Imi spui ca nu conteaza ca tine la tine mult
Haha..Ce proasta esti, adu-ti aminte..
Caut domn generos, pentru o noapte fierbinte
Asa suna anuntu' tau de la Matrimoniale
Tu nu-ntelegi oare, omu' vroia relaxare
Pentru el e un joc, ca un joc de noroc
Tocmai cand ne mergea asa de bine tu renunti la tot
Hai, nu plange si suie-te-n masina, ploua
Esti chiar penibila, nu vezi ca e aproape doua?
Nu esti Julia Roberts, el nu e Richard Gell
O sa se termine prost, ca asta nu-i un film
@ Nu-i un film ..
@ Nu-i un film ..
@ Nu-i un film .
...

:: Refren (Laura) (2x) ::

Fara tine vreau sa-ncep o viata noua
Nu conteaza daca-mi rupi inima-n doua
Chiar nu mai suport pe strada mea sa ploua
Vreau o viata noua, o viata noua
Hai temrina cu circu asta... !
Te rog vino termina cu circu asta,nu vezi ca ne facem de ras ?!
Hai, hai lasasa tragedia asta !
UUUU, m-ai speriat!
Suie-te-n masina!
Lasa prostiile, suie-te-n masina!
Tu chiar crezi ca vrajeala astea tine?
Suie-te-n masina !
Asculta la mine, o sa ramai p drumuri !
Suie-te-n masina !
Hai ca se uita lumea la noi, suie-te-n masïna !

0 Response to "Puya feat. Laura & Keo - Viata Noua"

Trimiteți un comentariu

Cum pot comenta articolul?

In cazul in care nu ai un cont pe Blogger sau WordPress,poti folosi optiunea "Nume/Adresa".Spui cum te cheama,tastezi comentariul,apoi apesi "Postati comentariul".Daca ai un site sau un blog,poti sa lasi si adresa lui ca nu strica.

căutare personalizată

Arhiva Blogului